Update Zuid-Afrika

Goedemorgen weer even een paar foto’s en een verhaaltje over Zuid-Afrika. Wij hebben 63 dagen met een mondkapje gelopen PFF. Wij lieten ons een paar X per week testen. Op de parkeerplaats van de Spar zie foto. Wij hebben Wisman een kostuum gegeven. En hij heeft een zulo bijbel gekregen. Hij gaat zondags voor in de dienst. Onze vriend Lucky de beeldhouwer heeft een lamp gekregen. Zij hebben geen licht en geen water. Zijn vrouw Mavis kwam met hout thuis. Buiten het hutje wordt gekookt. Wat er wel mocht de kolen van het land halen. Dit was de eerste levensbehoefte. Wij kregen van onze familie een paar Zulo Sandalen. Deze zijn gemaakt van autobanden. Dit is weer een kleine opsomming. Volgende X laten wij foto’s over het uit delen van 1800 voedselpakketten. Buiten voor onze winkel hebben wij een poster van onze stichting waar alles opvermeld staat. Kijk op onze website www.stichtinghelpinghands.nl.

Nog even ter overvloede iedere Euro / Rand komt op de goede plaats. Together we can do more !!!. Tot de volgende update. Groet van Dixy en Minne Veenstra.