Sportshirts

Weer een verhaaltje en wat foto’s over Zuid-Afrika. Dit is net voor de lockdown. Wij hadden dozen op gestuurd met voetballen voetbalshirts van RKC Waalwijk. En shirts van onze hockyclub Shinty. Jullie zien een scheidsrechter op badslippers zo is hij aan het fluiten. En hij loopt in zijn werkoveral. Deze draagt hij in zijn werk. Hij werkt in de mijnen. Wij hebben een heel groot aantal nieuwe schoenen gekregen van firma Wolky. Deze zijn wij aan het uit delen. Op de foto het huisje van onze vriend Lucky. Wij hebben getrakteerd op een bbq, deze family eet nooit vlees. Daar is geen geld voor. En op de foto zijn luxe toilet. Op de foto Dixy met onze Moses die helaas niet meer onder ons is. Daar is het allemaal mee begonnen, de liefde voor Zuid-Afrika. De familie heeft onze Zulu dansen geleerd. De broer van Moses is eten aan het koken voor de dieren. Deze 4 nonnetjes kwamen bij de voetbal kijken. Dit is weer een verhaaltje van onze liefde over zee. Met vriendelijke groet van de stichting helping hands Together we can do more.

Plaats een reactie